Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Indonesien

Bali:Husk at have amerikanske dollars til at købe visum i luft havnen med. Visum holder 30 dage og en forlængelse kan ikke være mindre end 30 dage!Det er billigst at finde et guest house når man...

God begynderdykning ved Tulamben

Indonesien er kendt for verdensklassedykning – og med god grund. “Hagen” ved dette er, at der ved mange af de kendte dykkerdestinationer er en kraftig strøm, som ikke er lige nem at navigere i, når...

Gili-øerne: Det uberørte Bali

Det er ingen hemmelighed, at Bali er lidt af et paradis. Det rejsende folk er begejstrede for den smukke natur, de jomfruelige strande, den lækre mad og den venlige lokalbefolkning. Og at det tilmed er...

View Article

18.108 gode grunde til at rejse til Indonesien!

De fleste har tidligere forbundet Indonesien med Bali, men det er ved at ændre sig. Flere og flere får øjnene op for resten af det sydøstasiatiske ø-rige der samlet set består af 18.108 øer hvor 6.000...

Transport på Bali

Generelt er offentlig landtransport på Bali svært at finde rundt i. Der er ikke meget af den, og det der er (de såkaldte bemo’er, som er dårligt skiltede minibusser) kører som regel kun imellem de...

Rundrejse i det sydlige Indonesien

Vi startede vores Indonesien-rejse med at tage til Sanur, som er kendt som den lidt mere fredsommelige del af det sydlige Bali, som ellers er lidt af en turistmagnet. Vi skød ferien igang på et rimelig...

Java / Bromo / Bali / Gili / Singapore

Jeg skriver dette her imens jeg venter på mit fly tilbage til Bali fra Singapore, der er sket meget siden sidste indlæg på bloggen men jeg har simpelthen ikke haft tid til at skrive noget.Den korte...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

Turen går til Bali!

YES!!! Turen går til Bali! Endelig!Vi besluttede os for at tage en ekstra nat i Semarang, så vi ikke skulle fare sådan rundt, men ligesom liiige tog os den tid vi havde brug for. Det vil jeg sige er...

View Article

Trekking, risterrasser og vandrutsjebane i junglen :D

Vi blev hentet fra vores kakerlak-inficerede drømmehotel kl. 08:00 om morgenen af vores chauffør for dagen – Nyoman! Pisseflink og sjov fyr – også selvom hans engelske kun gav ca. 70% mening, de sidste...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

Bali – Tulamben-dyk

Hurra!!!Efter et langt trekt, er det dælme skøn at komme til sådan et lækkert hotel som Tulamben wreck divers Hotel! 😀 Shit man! (Det skal lige siges at vi kom til at tage til det forkerte, da der er 2...